top of page

ПУБЛІЧНА ОФЕРТА

м. Київ, Редакція від «15» листопада 2023 року

 

ТОВАРИСТВО З ОЮМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОЛЛ ІНКОМ», код ЄДРПОУ: 44913146 , що діє на підставі запису з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 1 000 661 0200 00018880 від 01.06.2023 року (далі по тексту іменується – «Виконавець»), пропонує необмеженому колу осіб (фізичних осіб, самозайнятих осіб, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, зокрема, нерезидентів України) (далі по тексту іменується – «Замовник») отримати послуги, передбачені цим Публічним договором (Публічною офертою) про надання послуги бухгалтерського супроводу (далі по тексту – «Договір», «Публічний договір», «Оферта», «Публічна оферта») у порядку та на умовах, що визначені нижче.

 

Цей Публічний договір розміщено на Веб-сайті Виконавця: https://www.allincome.com.ua/ (надалі по тексту – «Веб-сайт»), у вільному доступі та у спосіб, що забезпечує ознайомлення зі змістом цього Публічного договору кожного окремого Замовника, що звертається до Виконавця.

 

1. ТЕРМІНИ ТА ПОНЯТТЯ

ПУБЛІЧНА ОФЕРТА — відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України це відкрита пропозиція Виконавця про надання послуг бухгалтерського супроводу, і адресована невизначеному колу фізичних осіб та юридичних осіб, укласти цю публічну оферту на нижче визначених умовах про надання послуг бухгалтерського супроводу, укладений між Виконавцем та Замовником на умовах Публічної оферти в момент Акцепту Замовником її умов. У разі прийняття викладених нижче умов Договору, згідно статті 642 ЦК України, особа, яка проводить Акцепт (замовлення) цієї оферти, стає Замовником. Акцепт оферти рівносильний укладанню Публічного договору на умовах, викладених в оферті. Виконавець має право в будь-який час на свій розсуд змінити умови Публічного договору або відкликати його. У разі зміни Виконавцем умов оферти, зміни набирають чинності з моменту їх викладення в новій редакції та Веб-сайті Виконавця або заміни на нові умови, якщо інший термін не зазначений Виконавцем додатково.

 

АКЦЕПТ — повне та безумовне, беззастережне прийняття Замовником умов Публічної оферти, прийняття всіх його істотних умов без підписання письмового примірника і має юридичну силу відповідно до положень ст.ст. 628-633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України. Акцептуючи цей Договір Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям умов цього Договору, цін на Послуги та всіх додатків, які є або можуть бути невід'ємними частинами цього Договору.

 

МОМЕНТ АКЦЕПТУ — будь-яка з наступних дій вважається акцептом цього Договору публічної оферти:

– факт звернення Замовника до Виконавця та оформлення Замовлення Послуг Виконавця;

– оплата Послуг Виконавця на умовах та в порядку, визначеними цією Публічною офертою;

– письмове (в т. ч в електронній формі засобами електронної пошти або будь-якого іншого зв'язку) повідомлення Замовника про прийняття умов цього Договору на адресу електронної пошти, зазначену на Веб-сайті Виконавця;

- направлення Замовником через Веб-Сайт Виконавця, засобами телефонії та/або електронного зв'язку запиту на запис для отримання послуги.

 

СТОРОНИ — Замовник та Виконавець при згадуванні їх разом в цьому Публічному договорі.

 

ВИКОНАВЕЦЬ — особа, що надає Замовнику послуги на умовах цього Договору та у відповідності до ст. 633 Цивільного кодексу України.

 

ЗАМОВНИК — фізична особа/фізична особа — підприємець/юридична особа, яка за власним бажанням звернулась до Виконавця з метою отримання послуг, погоджується з умовами, переліком, цінами та порядком надання таких послуг та приймає умови цього Публічного договору.

 

БУХГАЛТЕРСЬКІ ПОСЛУГИ — зокрема, але не виключно, ведення бухгалтерського та податкового обліку Замовника, складання та подання до державних органів бухгалтерських, податкових  та інших звітів в терміни відповідно до чинного законодавства України, ведення бухгалтерського обліку, нарахування та сплати податків та інших обов‘язкових платежів, за період надання послуг за цим Публічним договором, при перевірках податкових та інших контролюючих органів, ведення кадрового обліку, надання усних чи письмових консультацій та/або інші послуги, які Замовник може обрати та передплатити.

 

КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ — надання письмової або усної відповіді на питання Замовника з оподаткування, бухгалтерського обліку, аудиту, оформлення первинних документів, планування витрат, складання та подання фінансової звітності тощо, а також консультації, які дозволяють уникнути помилок в бухгалтерського обліку під час відображення та документального оформлення господарських операцій чи при складанні фінансової звітності.

 

ТАРИФНИЙ ПЛАН – комерційна пропозиція, згідно якої Виконавець надає Послуги Замовнику. Тарифний план передбачає перелік послуг, порядок їх надання, вартість, строк дії (надання послуг) тощо. Види та умови Тарифних планів затверджуються Виконавцем на Веб-сайті, за попередньою домовленістю з Виконавцем, Сторони можуть погодити інші умови Тарифного плану в тому числі його вартість.

 

ТАРИФИ – система ставок оплати Послуг, що надаються та встановлюються Виконавцем.

 

ВЕБ-САЙТ ВИКОНАВЦЯ – відкритий для вільного ознайомлення сервіс Виконавця, публічно доступний для будь яких користувачів та розташований у мережі Інтернет за унікальною URL-адресою: https://www.allincome.com.ua/

Всі інші терміни та визначення, що зустрічаються в тексті Договору, тлумачяться Сторонами у відповідності з нормами чинного законодавства України, відповідно до звичаїв ділового обороту і сформованих в мережі Інтернет звичайних правил тлумачення відповідних термінів.

 

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. Виконавець бере на себе зобов'язання надавати Замовнику послуги бухгалтерського супроводу, склад, обсяг та вартість яких залежать від тарифу, обраного Замовником, а Замовник бере на себе зобов'язання прийняти й оплатити ці Послуги, в розмірі, строки та в порядку, що передбачені умовами цього Публічного договору. Надання послуг (виконання робіт) відбувається на території Виконавця та власними силами Виконавця з можливістю залучення третіх осіб.

2.2. Виконавець надає послуги бухгалтерського супроводу Замовника. Виконавець на термін дії Тарифного плану надає Замовнику доступ послуги в обсязі, необхідному та достатньому для отримання послуг бухгалтерського супроводу та забезпечення технічної взаємодії сторін цього Договору.

2.3. Тарифний план також визначає, скільки місяців входить у оплачений період, як він розуміється в п. 2.1. Договору.

2.4. Замовник за умови передоплати Тарифного плану, передбаченого умовами цього Договору, може обирати надання йому Виконавцем послуг бухгалтерського супроводу у складі та обсязі, що визначається сукупністю наступних показників діяльності Замовника та його потреб в отриманні послуг бухгалтерського супроводу: організаційно-правова форма Замовника, вид та особливості здійснюваної діяльності, наявність працівників, середньомісячний оборот, потреба у додаткових умовах обслуговування (юридичні консультації, кадровий ЕДО та ін.). Сукупність зазначених показників діяльності Замовника та його потреб в отриманні послуг бухгалтерського супроводу може визначати Сторонами окремий Тарифний план, який розраховується індивідуально для Замовника та у передбачених Договором випадках підлягає коригуванню.

2.5. Виконавець має право залучати до надання послуг третіх осіб, залишаючись при цьому відповідальним за дії таких осіб перед Замовником.

2.6. Послуги можуть бути надані як у разовому форматі, так і у щомісячному супроводі. Формат послуг визначається Сторонами за взаємною згодою шляхом домовленостей та переговорів.

2.7. Тарифи: вартість послуг бухгалтерського супроводу визначається відповідно до обраних Тарифних планів на послуги бухгалтерського супроводу, опублікованих на Веб-сайті Виконавця за адресою: https://www.allincome.com.ua/, що діють на дату акцепту цього Публічного договору або визначається вартістю індивідуального Тарифного плану, який Замовник формує та передплачує особисто через Веб-сайт Виконавця. Виконавець має право вносити зміни до Тарифів в односторонньому порядку, публікуючи оновлені тарифи на послуги бухгалтерського супроводу на Веб-сайті. Змінені тарифи застосовуються до відносин Сторони в рамках цього Договору після закінчення оплаченого Замовником періоду обслуговування.

 

3. ПОРЯДОК ТА УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ

3.1. Загальні положення роботи з документами.

3.1.1. Замовник зобов'язується надавати Виконавцю повну та достовірну інформацію про господарські операції, що здійснюються ним, що підлягають відображенню в обліку, відомості про прийнятих на роботу та звільнених працівників, про відкриття та закриття розрахункових рахунків, про зняття та постановку на облік у податкових органах, застосовувану Замовником систему оподаткування та іншу інформацію, необхідну йому надання послуг бухгалтерського супроводу.

Документи, виготовлені на паперовому носії, надаються Замовником Виконавцю у вигляді їх електронних скан-копій, виконані за допомогою засобів сканування або фотографування (у високій якості).

3.1.2. У разі виявлення Виконавцем неточностей, помилок або порушень, допущених Замовником при складанні документів, Виконавець усно або електронним листом повідомляє про це Замовника, а Замовник надає Виконавцю виправлені документи протягом 2 днів з дня отримання повідомлення Виконавця.

3.1.3. Замовник зобов'язується своєчасно надсилати Виконавцю інформацію та документи, необхідні для підготовки податкової та бухгалтерської звітності, а також звітності, що подається до інших органів, телекомунікаційними каналами зв'язку.

3.1.4. За всіма документами, наданими Замовником з порушенням строків, передбачених п. 5.3.1. цього Договору, Виконавець має право вимагати від Замовника внесення додаткової плати за термінову обробку документів. Вимога про внесення додаткової плати може бути заявлена Виконавцем, як до початку, так і після завершення обробки документів, а Замовник зобов'язується сплатити виставлений йому рахунок на внесення такої додаткової плати протягом 3 робочих днів з дати його виставлення Виконавцем.

3.1.5. Замовник може самостійно запроваджувати первинні документи, відомості про нараховану заробітну плату та інші дані.

3.1.6. Замовник розуміє та погоджується з тим, що Виконавець не зобов'язаний відстежувати або технічними засобами забороняти можливість зміни Замовником документів та даних обліку. У зв'язку з цим Замовник розуміє та погоджується, що у разі внесення ним до документів та даних обліку змін, не погоджених з Виконавцем, у тому числі за періоди надання йому Виконавцем послуг бухгалтерського супроводу, Виконавець не несе відповідальності за зміну документів та даних обліку, їх недостовірність чи помилковість, а також через недостовірність чи помилковість внаслідок таких змін звітності, підготовленої Виконавцем.

3.2. Обробка первинних документів Замовника.

3.2.1. Первинні документи обробляються протягом 3 робочих днів із моменту надходження. Якщо документ надійшов у вихідний або святковий день, а також у неробочі часи – до 09:00 або після 18:00 (у п'ятницю – після 17:00), то обчислення терміну обробки починається з 09:00 найближчого робочого дня.

3.2.2. Первинні документи мають відповідати вимогам: зроблена якісна скан-копія з оригіналу, документ повинен читатись чи мати можливість збільшення масштабу без втрати інформативності. Документи, які не відповідають зазначеним вимогам, до обробки Виконавцем не приймаються і представленими Замовником не вважаються.

3.2.3. Кількість вхідних документів від Замовника не обмежена.

3.3. Обробка вихідних документів за заявкою Замовника.

3.3.1. Для формування вихідного первинного документа Замовника надсилає заявку з описом необхідного документа.

3.3.2. На підставі заявки Замовника вихідні первинні документи формуються у програмі обліку Замовника та надсилаються Замовнику протягом 1 (одного) робочого дня.

3.3.3. Якщо заявка надійшла у вихідний або святковий день, а також у неробочий годинник – до 09:00 або після 18:00 (у п'ятницю – після 17:00), обчислення терміну починається з 09:00 найближчого робочого дня.

3.3.4. Перелік вихідних первинних документів, які може замовити Замовник:

- рахунок;

- акт виконаних робіт (наданих послуг);

- товарно-транспортна накладна;

- рахунок-фактура;

- універсальний передавальний документ (УПД);

- платіжне доручення;

- інші документи за погодженням з Виконавцем.

3.3.5. Кількість вихідних первинних документів, що формуються протягом місяця, обмежена або може бути обмежена обраним Тарифним планом.

3.4. Підготовка та погодження звітів Замовника.

3.4.1. У тому випадку, якщо Виконавець відповідно до застосовуваного Тарифного плану та з урахуванням застережень, передбачених умовами цього Договору, забезпечує направлення до державних органів по телекомунікаційних каналах зв'язку податкову звітність, або іншу звітність, Виконавець зобов'язаний узгодити звітність, що направляється з Замовником, за винятком звітності, погодження якої з Замовником не потрібне, для чого надсилає Замовнику повідомлення про готовність звітності до відправки.

3.4.2. Звітність вважається узгодженою Замовником, якщо протягом 1 робочого дня з моменту отримання повідомлення від Виконавця про готовність звітності до відправки від Замовника не надійшли зауваження щодо підготовленої Виконавцем звітності щодо некоректності її показників або невідповідності їх фактичним операціям Замовника.

3.4.3. У разі якщо документи, необхідні для підготовки звітності, Замовником не надано, надано не повністю та (або) з порушенням встановлених п. 5.3.1. Договору строків подання документів, що містять спотворення та вади форми, Виконавець з урахуванням застережень, передбачених умовами цього Договору, вправі на свій розсуд і без попереднього погодження з Замовником сформувати та направити відповідно до податкових державних органів нульову звітність або звітність, підготовлену без урахування наданих Замовником з порушенням умов Договору документів, та при цьому послуги з бухгалтерському супроводу в частині підготовки та подання звітності вважатимуться належним чином наданими Виконавцем. Під нульовою звітністю для цілей Договору розуміється звітність, поля та рядки якої заповнені нулями або прочерками.

3.4.4. Формування та, якщо це передбачено застосовуваним тарифом, подання до державних органів Виконавцем скоригованої звітності, коли здійснюється коригування раніше сформованої у випадках, передбачених п. 3.4. цього Договору, нульової звітності, або в інших випадках, не пов'язаних із упущеннями Виконавця, здійснюються за додаткову плату у розмірі, встановленому при наданні разових послуг, за кожну звітність, що підлягає коригуванню. Виконавець має право до коригування звітності вимагати від Замовника внесення додаткової плати за обробку документів, наданих Замовником з порушенням строків, у розмірі, встановленому під час надання разових послуг, та не приступати до коригування звітності до внесення Замовником такої додаткової плати.

3.5. Правила консультування.

3.5.1. Прийом питань. Протягом оплаченого періоду обслуговування Замовник, окрім разових послуг, може звернутися за бухгалтерською або податковою консультацією. Запитання можна поставити за допомогою засобів зв’язку, які вказані в цьому Договорі, на Веб-сайті Виконавця або відомі особисто Замовнику. Якщо у Замовника виникає запитання після закінчення Тарифного плану, Замовник має право поставити запитання Виконавцю. Питання повинно мати чітке формулювання та за необхідності супроводжуватися документами.

3.5.2. Кількість питань не обмежена.

3.5.3. Тематика питань. Тематика питань обмежена діяльністю Замовника та охоплює такі сфери:

- бухгалтерський та податковий обліки;

- податки (збори) та внески;

- кадровий облік, крім спеціальних категорій громадян (наприклад, військові, держслужбовці тощо);

- інші питання узгоджені з Виконавцем.

3.5.4. Терміни підготовки відповідей. Відповідь надсилається Замовнику протягом 24 годин з моменту надходження питання. Даний момент визначається часом, зазначеним в електронному повідомленні, або зазначеним в електронному листі.

3.5.5. Якщо питання надійшло у вихідний або святковий день, а також у неробочий годинник – до 09:00 або після 18:00 (у п'ятницю – після 17:00), обчислення терміну починається з 09:00 найближчого робочого дня.

3.5.6. Якщо закінчення терміну підготовки відповіді посідає вихідний чи святковий день, і навіть на неробочі години, термін переноситься на відповідний час найближчого робочого дня.

3.5.7. Термін підготовки відповіді може бути збільшений, якщо:

- питання поставлене без належної конкретизації;

- питання потребує вивчення заповнених документів – як уніфікованих, і нетипових;

- потрібне вивчення доданих документів, протоколів, звітів;

- в одному запиті міститься кілька запитань;

- направлено кілька запитів паралельно (у разі початком відліку терміну для підготовки відповіді вважається час відповіді питання, що міститься у раніше створеному запиті);

- питання потребує поглибленого аналізу нормативних документів;

- питання має загальний характер (наприклад, охоплює весь порядок ведення обліку у створенні певної галузі);

- питання задане щодо нетипової ситуації, яка не врегульована чинним законодавством України;

- Замовник заперечує думку бухгалтера.

3.5.8. Про збільшення терміну підготовки відповіді на запитання Виконавець надсилає повідомлення Замовнику.

3.5.9. Відповідь надсилається електронним листом у відповідь на електронний лист Замовника або будь-яким іншим відомим Виконавцю засобом зв’язку з Замовником.

3.5.10. Замовник має право використовувати отриману в рамках консультації відповідь виключно при ухваленні рішень, пов'язаних з його господарською діяльністю, без права публікації чи іншого поширення та використання.

 

4. ПОРЯДОК ОПЛАТИ

4.1. Замовник зобов’язується оплачувати Послуги відповідно до обраного Тарифного плану згідно Тарифів, які розміщені на Веб-сайті Виконавця.

4.2. Замовник оплачує Виконавцю Послуги на умовах 100 (ста) відсотків передплати у відповідності до вартості обраного Тарифного плану.

4.3. Замовник може здійснити оплату обраного на Веб-сайті Виконавця Тарифного плану наступними способами:

- банківською карткою Visa або MasterCard на Веб-сайті Виконавця в момент вибору Тарифного плану, за допомогою технічних засобів, які надаються технічними можливостями Веб-сайту та належною юридичною особою, що виконує функції інтернет-еквайєру на підставі відповідної угоди з Виконавцем;

- банківським переказом на розрахунковий рахунок Виконавця вказаний у реквізитах цього Договору, обов'язково зазначивши в призначенні платежу: ПІБ або назву Замовника, РНОКПП або код ЄДРПОУ Замовника, а також назву обраного Тарифного плану.

4.4. Замовник зобов’язується оплачувати Тарифний план виключно з власного карткового або банківського рахунку.

4.5. Замовник самостійно відповідає за правильність здійснених ним платежів стосовно придбання Тарифних планів.

4.6. Розрахунки за цим Договором здійснюється в національній валюті України – гривні у безготівковій формі шляхом передоплати Тарифного плану через Веб-сайт або перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою оплати є дата зарахування коштів на поточного рахунку Виконавця.

4.7. Усі банківські та/або платіжні комісії Замовник сплачує самостійно.

4.8. Датою оплати є дата зарахування коштів на рахунок Виконавця.

4.9. За згодою Сторін допускаються інші форми розрахунків, які не заборонені чинним законодавством України.

4.10. Замовник без дозволу Виконавця не має право передавати третій особі свої права та обов’язки, які надані йому цим Договором.

 

5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

5.1. Обов’язки Виконавця:

5.1.1. Надавати Послуги якісно та у узгоджені терміни. Якщо термін не був обумовлений Сторонами, то послуга надається в розумні строки та в строки передбачені чинним законодавством України.

5.1.2. Виконавець зобов'язується вести регістри бухгалтерського та податкового обліку Замовника у програмному комплексі 1С, УТП або БАС. Ведення регістрів здійснюється Виконавцем відповідно до вимог чинного законодавства України. Дане положення застосовується виключно у разі, якщо Замовником було надано всі необхідні первинні документи для повноти ведення таких регістрів.

5.1.3. За умови виконання Замовником п. 5.3.1. цього Договору Виконавець зобов'язаний скласти та надати Замовнику бухгалтерську та податкову звітність за формами, передбаченими чинним законодавством України.

5.1.4. У разі недотримання Замовником умови п. 5.3.1 цього Договору Виконавець зобов'язаний скласти та надати Замовнику бухгалтерську та податкову звітність за формами, передбаченими чинним законодавством України, не пізніше 15 робочих днів з дня передачі Замовником первинної документації Виконавцю.

5.1.5. На вимогу Замовника надавати пояснення щодо складеної бухгалтерської, податкової та іншої звітності, а також вказувати на фактори, що вплинули на формування її показників.

5.1.6. Усувати (без додаткової оплати Замовником) недоліки (невідповідності, неточності тощо), допущені з вини Виконавця при виконанні ним своїх зобов’язань.

5.1.7. Виконавець інформує Замовника (усно чи електронними листами) про відсутність необхідних для ведення бухгалтерського та податкового обліку документів, а також про первинні документи Замовника, що оформлені з порушенням чинного законодавства України.

5.1.8. У разі виникнення обставин, що унеможливлюють або ускладнюють надання послуг, негайно інформувати про це Замовника з метою узгодження подальших дій.

5.1.9. Забезпечити збереження конфіденційної інформації, до якої відноситься в тому числі інформація, що стала йому відома у зв’язку з укладенням / виконанням цього Публічного договору та / або стосується предмету Договору, окрім випадків, визначених чинним законодавством України.

5.1.10. Зобов'язання сторін щодо конфіденційної інформації не поширюються на загальнодоступну інформацію або інформацію, яку Замовник розкрив до факту її розкриття Виконавцем.

5.2. Права Виконавця:

5.2.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані послуги відповідно до умов цього Договору;

5.2.2. Затребувати у Замовника документи, необхідні для надання послуги, інформацію щодо діяльності Замовника, та пояснення щодо господарських операцій, що здійснюються Замовником;

5.2.3. Відмовитися від прийняття до обліку документів, що суперечать (що не відповідають) чинному законодавству України, з доведенням причин відмови до Замовника;

5.2.4. Не приступати до надання послуг за Договором або призупинити надання послуг до виконання Замовником своїх зобов'язань щодо оплати послуг (передоплати Тарифного плану) та надання консультацій, необхідних документів, відомостей, інформації тощо;

5.2.5. У разі невиконання Замовником зобов'язань щодо оплати послуг, Виконавець має право відмовити Замовнику у наданні результатів надання послуг на матеріальних та електронних носіях за весь період дії Договору у зв'язку з відсутністю технічної можливості розділити результат надання Послуг на періоди;

5.2.6. Самостійно визначати термін та спосіб надання послуг, виходячи з конкретних умов, своїх можливостей та чинного законодавства України щодо ведення бухгалтерського обліку та аудиту;

5.2.7. На свій розсуд здійснювати підбір та заміну фахівців для надання Послуг за Договором;

5.2.8. Без погодження з Замовником залучати для надання послуг третіх осіб, при цьому всю відповідальність за дії третіх осіб несе Виконавець;

5.2.9. На відшкодування, відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору, завданих йому збитків у разі настання таких з вини Замовника;

5.2.10. Вимагати від Замовника оплатити вартість фактично наданих послуг, у разі розірвання цього Договору за ініціативою Замовника;

5.2.11. Припинити надання послуг у разі, коли Замовник своєчасно не виконує умови цього Договору та взяті на себе зобов’язання;

5.2.12. Має право відмовитися від надання послуг, якщо Замовник надає первинні чи будь-які інші документи необхідні для належного надання послуг Виконавцем;

5.2.13. Інші права, визначені чинним законодавством.

5.3. Обов’язки Замовника:

5.3.1. До 10 (десятого) числа поточного місяця Замовник зобов'язується надавати Виконавцю достовірні первинні бухгалтерські документи за минулий місяць у повному обсязі, в т.ч.: накладні та акти виконаних робіт, рахунки, рахунки-фактури, кадрові накази, лікарняні листи та інші документи, як і необхідні для належного виконання Виконавцем своїх обов’язків. А також на запит Виконавця (не більше 5 днів із дати запиту) надавати Виконавцю достовірну документацію та інформацію відповідно до вимог чинного законодавства України, яка необхідна йому для надання послуг. Замовник несе всю передбачену законодавством України відповідальність за надання недостовірної інформації.

5.3.2. Надавати Виконавцю скан-копії (або фотокопії) первинних та інших документів, необхідних для надання Послуг за цим Договором, а також інші документи на вимогу Виконавця, необхідні для надання Послуг, що належать до попереднього місяця або звітного періоду в строки передбачені п. 5.3.1. цього Договору.

5.3.3. Надати дані для доступу (логін, пароль, унікальний ключ доступу) до інформаційних систем, що використовуються під час надання послуг.

5.3.4. Надати Виконавцю список своїх представників, уповноважених здійснювати взаємодію з Виконавцем у рамках цього Договору, із зазначенням їх контактних даних, компетенції.

5.3.5. Затверджувати (підписувати) підготовлені Виконавцем внутрішні документи (накази, облікова політика та інші), а також інші необхідні документи для належного надання Послуг.

5.3.6. Негайно повідомляти Виконавцю про всі зміни в інформації, матеріали, документи, що передаються Виконавцю, а також про зміну своїх намірів стосовно питання, що вирішується в його інтересах.

5.3.7. Своєчасно та в повному обсязі передплатити Тарифний план або здійснити розрахунок у строки та на умовах, встановлених  умовами Договору.

5.3.8. За письмовим чи усним запитом Виконавця надавати йому документи та/або інформацію, що стосуються діяльності Замовника, та надавати пояснення щодо господарських операцій, що здійснюються Замовником.

5.3.9. Сприяти Виконавцю у здійсненні ним своїх обов'язків за цим Договором.

5.3.10. Не втручаючись в господарську діяльність Виконавця.

5.4. Замовник має право:

5.4.1. Замовник має право в рамках дії цього Договору звертатися до Виконавця з усними та письмовими запитами, що стосуються виконання Замовником умов Договору або процесу надання послуг, здійснювати контроль за виконанням Виконавцем своїх зобов'язань. Відповіді на письмові запити надаються Виконавцем усно або за допомогою листування з використанням електронної пошти або месенджерів.

5.4.2. У разі відмови Виконавця від виконання зобов'язань за цим Договором або недотримання Виконавцем термінів надання Послуг за цим договором, крім випадків, передбачених умовами цього Договору, Замовник має право на призупинення Договору.

5.4.3. Вимагати відшкодування завданих Замовнику збитків у випадку порушення Виконавцем умов Договору.

5.4.4. Порушення Виконавцем термінів надання послуг вважатиметься безпідставне прострочення узгоджених строків надання послуг зі сторони Виконавця. Не вважається недотриманням термінів надання Послуг, якщо таке прострочення настає в зв’язку з:

- порушення Замовником строків передбачених п. 5.3.1. цього Договору;

- наявністю об’єктивних обставин, які не залежали від волі сторін та були невідомі сторонам на момент укладання цього договору;

- внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин, у т.ч. внаслідок військового стану в Україні);

- у випадку, якщо Замовник попередньо проінформований Виконавцем про затримку надання послуг через будь-які обставини і сторони погодили новий термін надання послуг;

- у випадку, якщо прострочення виникло в зв’язку з діями або бездіяльністю Замовника, надання Замовником недостовірної чи неточної інформації та документів;

- у випадку, якщо прострочення надання послуг виникло в зв’язку або внаслідок роботи органів державної влади, місцевого самоврядування, судів усіх інстанцій або інших фізичних та юридичних осіб, від дій яких залежить надання послуг Замовнику.

 

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

6.1. За порушення (неналежне виконання) взятих за Договором зобов’язань Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором.

6.2. Особа, яка порушила зобов'язання, несе відповідальність за наявності її вини (умислу або необережності), якщо інше не встановлено договором або законом.

6.3. Сторони домовились, що згідно п.6 ст. 232 ГКУ позовна давність до вимог про сплату (стягнення) штрафних санкцій, нарахованих відповідно до умов цього Договору, становить три роки. Нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язань за цим Договором припиняється через 3 роки з моменту виникнення прострочення.

6.4. Сторони домовилися, що за прострочення виконання Виконавцем зобов'язань за Договором, нарахування штрафних санкцій припиняється через рік від дня, коли зобов'язання мало бути виконано.

6.5. Застосування та сплата штрафних санкцій (штрафу, пені) або відшкодування збитків, не звільняють Сторони від виконання взятих на себе зобов’язань за Договором в натурі, крім випадків передбачених чинним законодавством та цим Договором.

6.6. Відповідальність Виконавця:

6.6.1. Усі санкції податкових органів (штрафи та пені), позабюджетних фондів, що виникли внаслідок професійних помилок Виконавця, допущених під час здійснення бухгалтерського обслуговування протягом усього терміну дії Договору обслуговування, компенсуються Замовнику Виконавцем виключно у межах таких сум суми, встановлених та виставлених до сплати податковими органами.

6.6.2. Виконавець несе відповідальність за несвоєчасне складання звітності до податкових органів, позабюджетних фондів, визначених Тарифним планом, домовленостями Сторін або визначених у цьому Договорі.

6.6.3. Виконавець не несе відповідальності за збитки Замовника, які виникли з причин, не зазначених у п. 6.6.1. цього Договору, у тому числі внаслідок помилок, допущених до дати укладання цього договору, а також внаслідок наслідків цих помилок, виявлених Виконавцем у період обслуговування Замовника.

6.6.4. Виконавець не несе відповідальності за зміну у бухгалтерській та податковій звітності, що виникли внаслідок несвоєчасної (порушення пункту 5.3.1 цього Договору) надання Замовником Виконавцю первинної документації, а також через недостовірність чи відсутність будь-яких даних у первинних документах, переданих Виконавцю, а також відсутність самих первинних документів.

6.6.5. Виконавець не несе відповідальності за несвоєчасне складання звітності Замовника при відновленні бухгалтерського та податкового обліку за минулі періоди.

6.6.6. Виконавець не несе відповідальності за надану Замовником неправильно складену або недостовірну облікову документацію або у разі помилок чи пропусків інформації та/або недостатності, недостовірності відомостей, переданих Замовником Виконавцю.

6.6.7. Виконавець несе відповідальність за збереження документів, отриманих від Замовника лише в тому випадку, якщо при передачі первинних та інших документів Виконавцю Замовником було складено опис документів.

6.6.8. У разі якщо збитки Замовника викликані його вимогами щодо ведення бухгалтерської та податкової звітності та її подання, з якими Виконавець не був згоден, Виконавець не несе відповідальності за збитками Замовника.

6.6.9. Виконавець не несе відповідальності за будь-які наслідки для Замовника, включаючи будь-яку шкоду та збитки, прямо чи опосередковано пов'язані з розірванням Замовником цього Договору в односторонньому порядку.

6.6.10. Виконавець не несе відповідальності за невідповідність наданих Послуг очікуванням Замовника та/або за його суб'єктивну оцінку, така невідповідність очікуванням та/або негативна суб'єктивна оцінка не є підставами вважати Послуги наданими не якісно, або не у погодженому обсязі.

6.6.11. Жодна інформація, матеріали та/або консультації, що надаються Виконавцем у рамках надання послуг за цим договором, не можуть розглядатися як гарантії. Прийняття рішень на основі всієї наданої Виконавцем інформації знаходиться у винятковій компетенції Замовника. Замовник бере на себе повну відповідальність та ризики, пов'язані з використанням інформації та матеріалів, наданих Виконавцем у рамках виконання своїх зобов'язань за цим договором.

6.6.12. Виконавець не несе відповідальності, не може виступати як відповідач у суді і не відшкодовує збитки, що виникли у Замовника через дії або бездіяльність третіх осіб, зокрема, але не обмежуючись зміною умов роботи/надання послуг державних та/або приватних організацій, рекомендованих Виконавцем Замовнику у межах надання Послуг, якщо такі будуть під час дії цього Договору.

6.7. Відповідальність Замовника:

6.7.1. Замовник несе відповідальність за організацію на початку обслуговування передачі Виконавцю копій усіх необхідних документів для ведення бухгалтерського та податкового обліку, у тому числі за описом:

- штатний розклад;

- комплексний наказ про нарахування зарплати всім співробітникам;

- оригінали первинних документів із початку періоду обслуговування.

6.7.2. Замовник відповідає за збереження оригіналів документів з об'єктів бухгалтерського обліку та його зберігання відповідно до чинним законодавством України. Виконавець не приймає на зберігання первинні та інші документи Замовника на паперовому носії.

6.7.3. За порушення строків оплати Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення, а за прострочення понад 10 (десять) робочих днів Замовник повинен додатково сплатити Виконавцю штраф у розмірі 20 (двадцять) відсотків від вартості наданих послуг.

6.7.4. Керуючись положеннями частини 2 статті 625 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди, що у випадку прострочення Замовником платежу, сплата якого передбачена відповідно до умов цього Договору, Замовник на вимогу Виконавця сплачує останньому 30 (тридцять) відсотків річних від простроченої суми.

6.7.5. Замовник несе відповідальність за достовірність та повноту інформації, відображеної у первинних та інших документах, що передаються Виконавцю протягом усього терміну обслуговування. У разі надання Замовником недостовірних документів та/або інформації Виконавець звільняється від відповідальності за неналежне виконання своїх обов'язків.

6.7.6. У разі порушення Замовником строків, визначених у пункті 5.3.1. цього Договору, Замовник самостійно оплачує штрафні санкції, пред'явлені податковими органами до Замовника внаслідок несвоєчасної подання звітності.

6.7.7. Замовник зобов'язується передплатити або сплатити за послуги Виконавця в порядку, в строк і на умовах, визначених цим Договором.

6.7.8. У разі несплати або неповної оплати Замовником пред'явленого рахунку Виконавець має право призупинити обслуговування Замовника до повної оплати послуг. У разі часткової оплати Замовник має право вказати, які послуги йому мають бути надані в межах сплаченої суми.

 

7. ФОРС-МАЖОР

7.1. Сторона не несе відповідальності за невиконання або часткове невиконання своїх зобов'язань згідно даного Договору, якщо вона доведе, що таке порушення стало наслідком обставин непереборної сили (форс-мажором), тобто сталося поза її контролем і що вона не могла передбачити настання даної перешкоди під час укладання Договору та не мала можливості уникнути чи подолати дану перешкоду, та (або) її наслідки (настали форс-мажорні обставини).

7.2. Під непереборною силою (форс-мажорними обставини) в даному Договорі розуміються будь-які події зовнішнього характеру, які виникають без вини Сторін, серед яких: стихійні явища природного характеру (землетруси, повені, урагани, руйнування в результаті блискавки тощо), лиха біологічного, техногенного та антропогенного походження (вибухи, пожежі, вихід з ладу машин й обладнання, масові епідемії, епізоотії, епіфітотії тощо), обставини суспільного життя (війна, воєнні дії, блокади, громадські хвилювання, прояви тероризму, масові страйки, бойкоти тощо), а також видання заборонних або обмежуючих нормативних актів органів державної влади чи місцевого самоврядування, інші законні або незаконні заборонні чи обмежуючі заходи названих органів, які унеможливлюють виконання Сторонами цього договору або тимчасово перешкоджають такому виконанню тощо. Якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання даного Договору, то виконання продовжується відповідно на строк, протягом якого діяли ці обставини.

7.3. Факт настання форс-мажорним обставин підтверджується документом (свідоцтвом), виданим компетентним органом (Торгово-промисловою палатою України, або іншим компетентним органом).

7.4. Під форс-мажорними обставинами, також розуміється настання непередбачуваної обставини після укладання даного Договору, в наслідок якої відпала необхідність в підписанні даного Договору.

7.5. Сторона, для якої склалась неможливість виконання обов’язків згідно даного Договору, повинна повідомити іншу сторону про початок або закінчення вищевказаних обставин, не пізніше 3-х діб з моменту їх настання або припинення, шляхом надсилання листа, а у випадку неможливості письмового повідомлення будь-яким іншим фіксованим шляхом. Усе отримане за Договором при неможливості виконання Договору внаслідок форс-мажорних обставин підлягає поверненню протягом трьох робочих днів з моменту пред’явлення вимоги кредитора.

7.6. Якщо у зв'язку із форс-мажорними обставинами та (або) їх наслідками, за які жодна із Сторін не відповідає, виконання даного Договору є остаточно неможливим, то цей договір вважається припиненим з моменту виникнення неможливості виконання цього договору.

7.7. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання чи припинення форс – мажорних обставин позбавляє Сторону права на них посилатися.

 

8. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

8.1. Це договір набуває чинності з моменту його затвердження Виконавцем.

8.2. Акцепт цього Договору Замовником означає повну та беззаперечну згоду Замовника з його умовами.

8.3. Цей Публічний договір вважається укладеним з моменту здійснення Замовником Акцепту та діє до моменту припинення строку дії обраного та передплаченого Замовником відповідного Тарифного плану, а в частині грошових зобов'язань - до повного їх виконання, у разі наявності будь якої фінансової заборгованості з боку Замовника.

8.4. Цей Договір може бути припинено будь-якою Стороною:

8.4.1. За взаємною згодою Сторін;

8.4.2. У односторонньому порядку шляхом направлення повідомлення про припинення Договору за 5 (п’ять) робочих днів до бажаної дати припинення;

8.4.3. У інших випадку, передбачених законодавством, що застосовується, та цим Договором.

8.5. Виконавець має право розірвати Договір в односторонньому порядку без повернення Замовнику невикористаних коштів за передплаченим Тарифним планом у наступних випадках:

8.5.1. неодноразового (2 та більше разів) порушення Замовником умов цього Договору;

8.5.2. порушення Замовником умов про авторські права, персональні дані, конфіденційність та режим комерційної таємниці.

8.6. Умови цього Договору мають однакову обов’язкову силу для Сторін і можуть бути змінені виключно Виконавцем на власний розсуд, шляхом опублікування актуальної його версії на Веб-сайті Виконавця.

 

9. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

9.1. Усі спори та розбіжності, що можуть виникнути між Сторонами із умов цього Договору або в зв’язку з ним (при його укладенні, виконанні, зміні, розірванні, припиненні, визнанні неукладеним, визнанні недійсним, тлумаченні та ін.), вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.

9.2. Замовник направляє Виконавцю будь-які претензії (скарги) щодо порушення Договору упродовж 3 (трьох) робочих днів з дати їх виявлення.

9.3. Претензія повинна направлятись Виконавцю у письмовій формі (в тому числі за допомогою електронної пошти) за адресою Виконавця, яка він надав або яка відома Замовнику.

9.4. Претензія повинна включати суть претензії (детальний опис недоліків тощо), вимоги Замовника, в межах домовленості сторін, визначеної цим Договором та іншу інформацію, встановлену чинним законодавством, що застосовується.

9.5. У випадку, якщо претензія не була направлена Замовником після спливу 3 (трьох) робочих днів з моменту виникнення підстав такої претензії, така претензія не підлягає розгляду.

9.6. Для обґрунтування претензії Замовник направляє Виконавцю відповідні підтверджуючі документи, за їх наявності або інші докази за його переконанням підтверджують факт неналежної якості Послуг.

9.7. Виконавець розглядає претензію Замовника і направляє йому письмову відповідь протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати її отримання, а також вживає можливих заходів щодо покращення якості Послуги.

9.8. Якщо відповідний спір (розбіжність) між Сторонами неможливо вирішити шляхом переговорів, то такий спір (розбіжність) вирішується в судовому порядку за встановленою підсудністю такого спору відповідно до чинного в Україні законодавства.

9.9. Досудове врегулювання спорів між Сторонами цього Договору не є обов’язковим.

 

10. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ, КОНФІДЕНЦІНІНСТЬ ТА ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

10.1.    Сторони визнають, що Веб-сайт, інформація, яка знаходиться на Веб-сайті, доступ до яких отримує Замовник, є результатом інтелектуальної діяльності Виконавця (або права на них виникли у Виконавця на підставі договорів з третіми особами) та містять конфіденційну інформацію, що дозволяє Виконавцю за існуючих чи можливих обставин збільшити доходи, уникнути невиправданих витрат, зберегти становище на ринку товарів, робіт, послуг або отримати іншу комерційну вигоду.

10.2.    Усі матеріали, доступ до яких отримує або може отримати Замовник, є авторськими правами. Інформація, до якої Замовник отримує доступ, а також надана Замовнику в рамках наданих Виконавцем Послуг, призначена тільки Замовнику, має конфіденційний характер і захищена положеннями чинного законодавства і не може копіюватися, передаватись третім особам, тиражуватися, розповсюджуватися, пересилатися в електронній, «паперовій» чи іншій формі без додаткових угод чи офіційної письмової згоди Виконавця.

10.3.    Замовник зобов'язується не вчиняти дій, спрямованих на розповсюдження або розкриття інформації або створюють загрозу її розкриття або розповсюдження, зокрема:

-   надання третім особам доступу до матеріалів;

-   копіювання матеріалів будь-яким способом, передача роздрукованих матеріалів на паперовому носії, пересилання матеріалів третім особам будь –яким способом;

-   розголошувати інформацію, що міститься в матеріалах в усній чи письмовій формі, у тому числі через соціальні мережі.

10.4.    Забороняється передавати третім особам, а також створювати умови для отримання третіми особами повноважень щодо доступу до матеріалів Виконавця та використовувати ці матеріали в комерційних цілях від свого імені або від імені третіх осіб, які не перебувають з Виконавцем у договірних відносинах.

10.5.    Замовник (надалі – Власник персональних даних) підтверджує, що надав згоду на обробку Виконавцем персональних даних (будь-якої інформації, що стосується його, в тому числі, однак не виключно, інформації щодо прізвища, власного імені, по батькові, назви компанії, номерів контактних телефонів тощо з метою:

– реалізації громадського – правових відносин, податкових відносин у сфері бухгалтерського обліку, виконання договірних зобов’язань з надання послуг;

– здійснення Виконавцем своєї фінансово-господарської діяльності, пропонування повного кола послуг Виконавцем та/або іншими суб’єктами господарювання, що виконують зобов’язання Виконавця, у тому числі шляхом здійснення контактів із Власником персональних даних;

– надання третіми особами послуг Виконавцеві для виконання ним своїх функцій або для виконання укладених Виконавцем із третіми особами договорів;

– захисту Виконавцем своїх законних прав та інтересів.

Зазначена згода надається на строк, який є необхідним відповідно до мети обробки персональних даних, передбаченої даною згодою, однак у будь-якому випадку до моменту припинення Виконавця та/або його правонаступників.

10.6.    Виконавець застосовує усі розумні засоби обережності для захисту персональних даних Замовника. Однак Замовник погоджується з тим, що Виконавець не несе відповідальності, за дії (бездіяльність) третіх осіб, залучених до надання послуг за цим Договором, що мають доступ до даних та знаходяться поза зоною впливу Виконавця.

10.7.    Акцептуючи цей Договір, Замовник підтверджує свою згоду на обробку Виконавцем персональних даних відповідно до «Політики Конфіденційності», з якою Замовник може ознайомитись на Веб-сайті за посиланням: https://www.allincome.com.ua/privacy-policy/. Виконавець залишає за собою право змінювати Політику конфіденційності, викладену в ній. Замовник Акцептуючи цей Договір, визнає, що він ознайомився  та зрозумів Політику конфіденційності та підтверджує той факт, що час від часу періодично буде переглядати Політику конфіденційності. У випадку, якщо будь-які положення цього Договору суперечать будь-яким положенням, умовам або пунктам, які містяться в Політиці конфіденційності, положення цієї Угоди мають переважну силу.

10.8.    Замовник Акцептуючи цей Договір не заперечує, що Виконавець може розкривати конфіденційну інформацію довіреним особам, незалежним підрядникам, аудиторам, включаючи третіх осіб, які можуть використовувати інформацію для надання послуг Замовнику, які вважаються узгодженими. з цілями та господарською діяльністю Виконавця.

 

11. ІНШІ УМОВИ

11.1. Усі правовідносини, що виникають із цього Публічного договору або пов’язані з ним, зокрема з чинністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регулюються цим Договором та відповідними нормами чинного законодавства України.

11.2. Сторони підтверджують, що при укладанні Договору вони діють добровільно, без примусу, розуміючи сутність та природу Публічного договору (Публічної оферти), а також правові наслідки укладання Договору, усвідомлюючи характер своїх прав та обов’язків за Договором. Замовник акцептуючи цей Договір підтверджує відсутність будь-яких тяжких обставин, які б змусили його акцептувати цей Договір на умовах викладених в ньому, а також підтверджує, що умови цього Публічного договору є прийнятними для Замовника і у зв’язку з цим не вважає такі умови вкрай невигідними для себе.

11.3. Замовник цим гарантує, що він має необхідну правоздатність та дієздатність, має право вчиняти дії та нести обов’язки, передбачені цим Договором.

11.4. Будь-які повідомлення, які вчиняються Виконавцем на адресу Замовника, вважаються вчиненими належним чином одним з таких способів: (а) відправлення електронного листа на адресу Замовника, зазначену в Заяві Замовника при замовленні Послуги; (б) відправлення повідомлення за допомогою пошти на адресу, зазначену Замовником при замовленні Послуги або будь-яким мессенджером.

11.5. Замовник зобов’язаний своєчасно (протягом 3-х робочих днів, з дати настання таких змін) інформувати Виконавця про зміну своїх контактних даних, зазначених в Замовленні або іншим способом. У протилежному випадку непроінформований про таку зміну Виконавець, вчинивши повідомлення Замовнику по контактних даних, зазначених ним в Замовленні або відомих йому від Замовника, не вважається таким, що порушив свої зобов’язання.

11.6. Цей Публічний договір складений відповідно до положень, норм та правил чинного законодавства України.

 

12. РЕКВІЗИТИ

 

ТОВАРИСТВО З ОЮМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОЛЛ ІНКОМ»

Запис про державну реєстрацію ЮО: № 1 000 661 0200 00018880 від 01.06.2023 року

Юридична адреса: Україна, 02232, м. Київ, вул. Електротехнічна, буд. 45, оф. 18-А.

Банківські реквізити: UA 07 305299 0000026009006818096 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК"

Конт. тел.: +38 (097) 971-44-84

E-mail: moskalenko@allincome.com.ua

bottom of page