Кадри вирішують все!
І це не просто пафосна фраза, а запорука успіху бізнесу.
І от ми знайшли фахівця, якого прагнули і що далі?
А далі, формальне оформлення, яке складається з кількох кроків:
➡️ Пишемо заяву на прийом на роботу.
➡️ Збираємо копії документів:
- паспорту (id-картки);
- ідентифікаційного коду;
- документи про освіту (з додатками до них);
- документи про шлюб (при наявності);
- документи, що підтверджують підстави для зміни прізвища (за потреби);
- документи про неповнолітніх дітей;
- військово-обліковий документ;
- документи про інвалідність (за наявності), які включають пенсійне посвідчення з відміткою про групу інвалідності, довідка МСЕК, ІПР (індивідуальна програма реабілітації, з зазначенням обмежень щодо навантаження та особливостей допусків до роботи);
➡️ Видаємо наказ про прийняття працівника на роботу;
➡️Складаємо повідомлення про прийняття на роботу і відправляємо у податкову інспекцію;
➡️ Заповнюємо особовий листок з обліку кадрів;
➡️ Автобіографія;
❗️ Пам'ятаємо, що у разі прийняття на роботу військово-зобов'язану особу, то відповідно до порядку #1487 необхідно надати Повідомлення про зміну облікових даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів до ТЦК та СП впродовж 7 днів з дати видачі наказу на прийом на роботу.
В законодавстві зазначено, що вести військовий облік повинні усі підприємства, щодо ФОП, то це право, а не обов'язок, до моменту внесення змін в Законодавство. У той же час Генштаб зазначає, що дані мають надавати всі роботодавці, але відповідальності для ФОП, на сьогодні, не передбачено.
З прикладами заяв та Наказів ви можете ознайомитися в прікріплених файлах.
All Income - бухгалтер, який поруч